מערכות יחסים בעבודה


ב-25 שנים שאני מנהלת למדתי והבנתי לעומק משפט סופר חשוב בניהול ובחיים בכלל והוא :

"אף אחד לא יזכור מה אמרת לו, אבל אף אחד לא ישכח איך גרמת לו להרגיש"☺

אני רוצה לספר על תקופה שבה הייתי מנהלת חנות.

אחת העובדות שלי,גלית (לצורך ההמחשה) שהייתה עובדת בינונית ברמת יכולות המכירה,
נפרדה מבן זוגה בחמש שנים האחרונות☹
למרות הפרידה,היא הגיעה למשמרת בחנות, אבל לא ממש תפקדה והתפוקה שלה הייתה מאוד נמוכה.

כעבור יומיים לקחתי אותה לשיחה לבדוק מה קרה והיא שטחה בפניי את כל הסיפור בזמן שמבטיחה בכל מאודה שהיא " תתאפס" ותתחיל למכור(הייתה לחוצה כלכלית).

הנכונות, החריצות הרצון שלה לנתק את הסיפור מהעבודה, נגע לליבי

באותו היום, בשעות הערב התקשרתי לבדוק לשלומה☎,

הצעתי את עזרתי בנושא כולל יום חופש, שיחות תמיכה, עזרה בחיפוש דירה חלופית ועוד.

גלית לא הפסיקה להודות לי וכעבור יומיים מכרה בחנות כמו שלא מכרה מעולם$$$

אני זוכרת את המשפט שאמרה לי - את גם מנהלת וגם אמא ! בחיים לא הייתה לי מנהלת שבאמת דאגה לי .

כעבור 7 חודשים גלית הפכה למנהלת משמרת ומשם קודמה לניהול חנות .


אז למה כל כך חשוב לטפח מערכת יחסים עם העובדים?

 

טיפוח מערכות יחסים בעבודה , אפרת גדור פתרונות מעשיים לניהול חנויות , סביבת עבודה תומכת , דוגמה אישית לעובדיםן, שרות לקוחות


תבנו מערכות יחסים עם העובדים שלכם, תגרמו להם להרגיש חשובים, שייכים,

שרואים אותם והם לא עוד בורג במערכת.

שיבינו שמכירות זה מאוד חשוב לכם, אבל בלי האנשים והחיבור אליהם, לא יהיו מכירות .

כל עובד הוא שגריר של המערכת, הוא הפנים של הארגון.

תחנכו את העובדים לייצר מערכת יחסים עם הלקוחות .

גם אם לקוחה נכנסת עשר דקות אחרי שעת סגירת החנות ואתם בשלב של סידור חנות,קבלו אותה בפנים מחייכות ולא זועפות .

תשאלו אותה מה בא לך לקנות היום? במה בא לך להתחדש?

מבטיחה לכם שהלקוחה הזאת לנצח תזכור איך קיבלו אותה גם אחריי שעת הסגירה,

זאת לקוחה שתעריך את השרותיות ותהייה נאמנה לרשת /למותג לעוד הרבה זמן.

אז כן הכל מושתת על מערכות יחסים ותקשורת טובה.

כמנהלים תנו דוגמה, תהוו השראה לעובדים שלכם ואני מבטיחה לכם שהם יתנהלו באותו האופן עם הלקוחות ובהתאמה לזה גם התפוקה תגדל.

צריכים עזרה בטיפוח מערכות יחסים בעבודה ?

ניתן ליצור איתי קשר

052-5555497