איך להגדיל מכירות בהתייחסות לגיל השלישי?


איך להגדיל מכירות בהתייחסות לגיל השלישי?

בטוחה שנתקלתם לא פעם במבוגרים שמסתובבים במרכזי קניות ומחפשים כיסא/ספסל לרגע,על מנת לאפשר לגוף רגע של מנוחה .

לצערנו הרב,אין הרבה פתרונות מסוג זה "לגיל השלישי",זה קהל שעד העשור האחרון ,

התפיסה השיווקית הייתה שאין טעם להשקיע בו,כי מדובר בפלח קטן ועם כוח קניה נמוך.

אז מנהלי חנויות ובעלי עסקים שימו לב קצת לנתונים :

יש בישראל מעל 1.3 מיליון מבוגרים מעל גיל 60

בתוך 20 שנה יחיו בישראל מעל 3 מיליון .

ב-2015 נרשמו מעל 950 אלף יציאות של ישראלים מעל גיל 60 לחו"ל

65% מהמבוגרים מחזיקים סמארטפון

60% מהמבוגרים משתמשים באופן קבוע באינטרנט למטרת חיפוש מידע,חדשות,בידור ופנאי.

מדובר בפלח שוק שמאופיין באוכלוסיה חזקה,טכנולוגית ודעתנית יותר מבעבר.

מצד אחד אוכלוסיה בעלת צרכים וציפיות דומות לאוכלוסיה הכללית ומצד שני אוכלוסיה שדורשת התאמה ודיוק של המוצרים ושירותים ייעודיים.

ישנם עסקים שזיהו את ההזדמנות העסקית וזיהו את הפוטנציאל האדיר שטמון בקהל הזה,אך לצערנו זה לא מספיק .

מכירות לגיל השלישי בעולם הקמעונאות ,אפרת גדור פתרונות מעשיים לניהול חנויות

"הסבתא הקלאסית "

הסבתא "הקלאסית" מהעבר, עם השיער המאפיר שמתקשה ללכת ,היא ממש לא הסופר סבתא שאנחנו רואים היום בחנויות .

מנהלי חנויות -הכל מתחיל במודעות לקהל המבוגרים וליכולת הקניה שלו

חשוב שתדריכו ותנחו את הצוותים :

להקשיב באמת לצרכים ולהעדפות של הלקוח,

להיות מספיק רגישים(במידה ויש צורך) ולהציע פתרונות כגון אפשרות ישיבה, סלסלת קניות,זירוז התור בקופה,כוס מים.

ולא פחות חשוב ללמד את נותני השירות איזה מוצרים מתאימים לקהל בוגר,הצטרפו למהפכה,

על מנת שהמכירה תהייה נכונה ושרותית.

אז אם אתם בעלי עסק/ארגונים/יזמים שמחפשים להצטרף למהפכה הצרכנית 

של הקהלים המבוגרים בישראל, ממליצה בחום להשתמש בשירותים 

של חברת :SeniorMarket המעניקה שרותי הכוונה ,ליווי עסקי וייעוץ שיווקי לארגונים .

תודה לרועי קורן -מנכ"ל משותף ובעלים של חברת seniormarket על הנתונים

SeniorMarket Israel
Roy Koren

מוזמנים ליצור קשר

https://www.efratgdor.co.il/contact-us