הכנה לביקורת


אחד הדברים שהכי מלחיצים מנהלים זה "ביקור" של גורם בכיר מהארץ או מחו"ל בעסק שלהם.

אני זוכרת את מנהלת החנות מתקשרת אליי בפניקה שהיא לא מסוגלת לעמוד בלחץ הזה ,

היא לא יודעת איך להתכונן לביקור ומה "מותר" וצריך להגיד בביקור.

לרוב ביקורים מהסוג הזה, הנם כדיי לעשות בקרה שהעסק עובד בצורה תקינה .

הביקור מתבצע ע"י בודק מקצועי המבין את התהליכים והתרבות הארגונית .

הכנה לביקורת חוץ, דורשת בין השאר מבדק פנימי מקיף של המנהל הישיר, 

על מנת לוודא שהחנות מוכנה "למסדר המפקד".


לחץ בעבודה ,עומס ,אפרת גדור פתרונות מעשיים לניהול חנויות ,הזדמנות להראות הישגים,תוכניות עבודה ,דוחות וטפסים,ניקיון החנות

אז מה מצריכה הכנת חנות /עסק לביקור?


1.הגדרת תפקידם ברורה
2.הדרכת עובדים במשימות המוטלות עליהם
3.יש לארגן דוחות וטפסים רלוונטיים
4.יש להציג תוכניות עבודה מפורטות שכוללות לו"ז ,אחריות ומשאבים
5.חובה לטפל בבעיות תחזוקה
6.לוודא שהחנות נקייה ונראות המוצרים לפי דרישות הארגון

מנהלים יקרים לפניי שאתם נכנסים ללחץ ...תזכרו :
1.הלחץ מיותר ומשתק
2.חשוב לשלוט במספרים ובדוחות
3. יש לתכנן נכון את זמן ההכנה לביקור
4.יש לתדרך את הצוותים בהתארגנות לביקור

וטיפ הכי חשוב:
ביקור הוא הזדמנות אדירה להראות את ההישגים שלכם ושל הצוות ,זה הזמן שלכם "להשוויץ" בתוצאות .

צריכים עזרה בהתארגנות לביקורת ?
מוזמנים ליצור איתי קשר

https://www.efratgdor.co.il/contact-us