שיחות ביצועים /שיחות "קשות"


שבוע שלם דחיתי את השיחה הזאת!

כל כך פחדתי מהעימות,פחדתי שהיא תפסיק לתפקד .

אנחנו בתקופה סופר לחוצה בעבודה ואין לי זמן ל"שיחה קשה".


הדילמה מתי ואם בכלל לקיים שיחות ביצועים קשות לעובדים 


איך אני מעמיד את העובד שלי במקום ? איך אני מקיים שיחת ביצועים/שיחה קשה ? האם זה הזמן הנכון ?

האם לחתור לשינוי או לשמור על מערכת היחסים?


שיחות קשות ,שיחות ביצועים,אפרת גדור פתרונות מעשיים לניהול חנויות ,דילמות בניהול,מבנה שיחה לעובד,משוב לעובד

מנהלים רבים רוצים לטפל בבעיות שזיהו,אבל סבורים שאינם יכולים 

לעשות זאת מבלי להסתכן בהעצמת המתח והקונפליקט.

סיכון זה מרתיע אותם,הם מרגישים שלא יכולים לטפל בבעיית ביצועים 

ובמקביל לשמור על יחסים טובים עם אנשי הצוות שלהם.

הם חשים לכודים!!!

איך עושים שיחה כזאת ?

1.תאר את עמדתך ונקודת מבטך כמנהל ,הסבר בדיוק מה מפריע לך בתפקוד כולל דוגמאות מהשטח

2.אפשר זמן תגובה בעזרת הפסקת שטף הדיבור

3.הקשב היטב לתגובת העובד

4.עשה שיקוף של הנאמר(אמור במילים שלך מה שמעת והבנת)

5.נסה להגיע להסכמה על טענות חשובות ,תמוך את זה בדוגמאות והשלכות (בגלל האיחורים שלך למשמרת , יש לקוחות שלא מקבלות שירות)

6.הסכימו יחד על הצעדים הבאים, תוך וידוא שיש הבעת מחויבות


זכרו שחשוב לתכנן מראש את השיחה ואף להתאמן עליה בקול רם !


מנהלים יקרים :

אין לנו כמנהלים אפשרות לדחות או לא לקיים שיחות מסוג זה, 

הבעיה רק תלך ותתעצם. פנו לכם זמן ביומן ,התכוננו מראש לשיחה,

נהלו את השיחה בכבוד,והכי חשוב שתצאו מהשיחה עם תוכנית פעולה לשינוי חיובי.


לשיחת ייעוץ חינם ,צרו איתי קשר.

https://www.efratgdor.co.il/contact-us