שרות לקוחות


יש הרבה מנהלים שלא ששים לטפל בתלונת לקוחות ,התחושה שלהם היא שהלקוחה מחפשת "פיצויי",זאת אשמת הלקוחה שהמוצר פגום וכו'...הגישה הזאת יכולה לעשות נזק רב לעסק.יש לנקוט בברור מעמיק של כל תלונה ולטפל בנושא בכובד ראש על מנת שלקוחות לא ינטשו את החברה .

קרא עוד

פוסט המדבר של נושא של חווית לקוח .מה זה אומר חווית לקוח ? עד כמה זה חשוב לעסק ? מה ההבדל בין שרות לקוחות לחווית לקוח ? ומהם הגורמים שפוגעים בחווית לקוח.

קרא עוד