רתימת צוות


יצירת צוות רתום והמשמעות של זה בעסק .התפקיד שלנו כמנהלים הוא ליצור קבוצה כזאת שתעשה המון בשבילנו ובשביל הארגון על מנת להגדיל את הביצועים בעסק

קרא עוד

אחד הכלים הניהוליים האפקטיביים הוא שימוש באפקט פיגמליון,בנבואה שמגשימה את עצמה .השיטה הזאת של להחדיר לצוות את תחושת המסוגלות ,עוזרת מאוד להניע אותו ולהביא אותו למצוינות בביצועים .

קרא עוד

אחד האתגרים שיש למנהלים כיום הוא התמודדות עם דור חדש שמחפש שישקיעו בו .מנהל שלא ייפתח את העובדים שלו יתקשה מאוד בלרכוש נאמנות ומחויבות של העובד אליו ולארגון .

קרא עוד

שיטת הקואצ'ינג הינה שיטה שבה מנהלים עסוקים בפיתוח באימון העובד לצורך שיפור ביצועיו. השיטה הזאת משפרת את מוטיבציית העובד וגם את ביצועי העסק

קרא עוד

כמנהלים אנחנו חייבים שמוטיבציית הצוות שלנו תהייה גבוהה על מנת שיהיה יותר פרודוקטיבי בעבודה . לא תמיד זה קורה והסיבות לכך רבות . מה אפשר לעשות כדיי לשפר מוטיבציה אצל עובדים ?

קרא עוד

בריף יומי הוא כלי מצוין למנהלים ,שמטרתו למקד את העובדים ביעדים ומשימות יומיות . מה חשוב שיהיה בבריף יומי ?

קרא עוד

כמנהלים אנחנו צריכים להגיע ליעדים ולמטרות העסק ,בכדיי להצליח בזה ,אנחנו חייבים לרתום אלנו את העובדים וחבר אותם למשימות . איך עושים את זה ? איך מחברים עובדים למשימות ?

קרא עוד

לא קל להיכנס לתפקיד מנהל בייחוד אם אתה נכנס "לנעלים גדולות ".מה המשמעות של נעליים גדולות ? איך ניתן להתמודד עם כניסה חלקה לתפקיד ?

קרא עוד

כמה חשוב המשאב האנושי בארגון ,למעשה העסק כולו תלוי בו . שהעובדים מחוברים ורתומים למטרות הארגון ,העסק עובד בצורה טובה ויעילה .כשאין חיבור של העובדים למטרות העסק ואין להם תחושת שייכות ,נזהה הרבה העדרויות ,בעיות שירות ,תחלופת עובדים גבוהה. אז מה צריך לעשות ?

קרא עוד

חשיבות הפרגון והערכה לעובדים בארגון היא עצומה .מילה פשוטה אחת כמו תודה ,יכולה לשנות את רמת המוטיבציה והמחויבות של עובדים בארגון .יש הרבה מנהלים שלא יודעים לעשות זאת .ניתן לתרגל את המיומנות בצורה טכנית על מנת שזה יהפוך לחלק משגרת היום יום. אז אל תפספסו הזדמנות להגיד לעובדים שלכם תודה בעבודה וכמובן בצורה אותנטית ומתכוונת .

קרא עוד

ארגונים משקיעים זמן בפיתוח מיומנות מכירה למנהלים ,אבל לא עוסקים מספיק בלימוד ניהול רצפת מכירה .מדובר באופרציה שלמה שבה מנהל החנות מתמודד עם ריבוי משימות כמו ניהול מלאי ,ניהול דוחות ,הנהגת צוות ,מעקב אחר המכירות ועוד. לפרטים נוספים בנושא ,כנסו ותקראו .

קרא עוד

משבר הקורונה גורם לנו המנהלים להתמודד עם המון שינויים כמו תקשורת וירטואלית . חשוב ביותר בימים אלו לתקשר עם העובדים בצורה שתגרום להם להיות מחוברים אלייך כאדם וכמנהל.תקשורת טובה ברגעי משבר ,תייצר עובדים טובים ורתומים לאורך זמן דבר שישפיע לחיוב על ביצועי העסק בעתיד

קרא עוד

חשיבות טיפוח מערכת היחסים עם העובדים בכדיי לייצר סביבה תומכת שמניבה תפוקות . כמנהלים חשוב שניתן דוגמה אישית גם מול הלקוחות ונהווה השראה בנושא תקשורת בכדיי שהעובדים יישמו על הלקוחות .

קרא עוד

בתקופות של שינויים כמו משבר הקורונה , חייבים להתאים את עצמנו כארגון לשוק משתנה .מה חשוב לעשות ? לחשוב יצירתי ,לא להיות שאננים,להגדיר מטרות לטווח רחוק,להגדיר לוח זמנים ,לבדוק אפקטיביות של השינוי .כמובן שכל מה שנעשה חייב להעשות תוך כדיי רתימת הצוות למשימות , אחרת השינוי לא יצלח!

קרא עוד

מנהיג נבחן ביכולת שלו להוביל אנשים בשעת משבר. בתקופה מורכבת של חוסר וודאות כמו הקורונה, חשוב שמנהלים יתחברו לשטח, לאנשים שלהם . יש לגלות רגישות לצרכים. זה הזמן לייצר מפגשים וירטואליים על מנת לייצר שיחות עידוד. ממש חשוב להקשיב לעובדים, על מנת להמשיך לייצר אצלם מוטיבציה וחיבור לארגון

קרא עוד