מנהלים רבים נתקלים בדילמה מתי ואם בכלל לעשות לעובד שיחת ביצועים /שיחה "קשה".ההתלבטות נובעת מהפחד מההשלכות של השיחה .ייתכן וייווצר קונפליקט שייפגע בביצועים השוטפים וכרגע זה זמן לא מתאים(לחץ בעבודה) או כי חשוב למנהל לשמור על מערכת יחסים תקינה וללא מתחים . הדבר הנכון לעשות הוא כמובן לבצע את השיחה ,על מנת לא להעצים את הבעיה ולחתור לשינוי חיובי שמלווה בתוכנית פעולה .
קרא עודאחד הכלים הכי חשובים בניהול ופיתוח עובדים הוא המשוב . כאשר מנהלים נותנים משובים בצורה נכונה ובמינון נכון ,התוצאה יכולה רבת עוצמה ויכולה לתרום לשיפור ביצועי העובד באופן משמעותי
קרא עודלדעת לבצע ראיון עבודה זה אחד המיומנויות שמנהל צריך לרכוש. מאוד חשוב לעשות עבודת הכנה לפניי הראיון ,לדעת מה אנחנו רוצים לשאול ובזמן הראיון פשוט להקשיב היטב למרואיין , אז מה עוצר אותנו מלהקשיב בראיון ?
קרא עודתחלופת עובדים הוא נושא כאוב כמעט בכל ארגון . מנהלים משקיעים זמן בהכשרות וכעבור זמן קצר העובד עוזב .מה הסיבות לעזיבה ואיך ניתן למנוע או לצמצם תחלופת עובדים ?
קרא עודאחד הקשיים שיש למנהלים זה להאציל סמכויות . המון מנהלים מעדיפים לעשות בעצמם את המשימות מסיבות רבות . ישנם יתרונות רבים בהאצלת סמכויות .
קרא עודההצלחה שלנו כמנהלים קשורה במערכת יחסים שלנו עם העובדים . שימוש נכון בעקרונות התקשורת האפקטיבית, יכול לשפר את מערכת היחסים עם העובדים ועל ידיי כך לשפר את ביצועי העסק.
קרא עודכמנהלים אנחנו חייבים שמוטיבציית הצוות שלנו תהייה גבוהה על מנת שיהיה יותר פרודוקטיבי בעבודה . לא תמיד זה קורה והסיבות לכך רבות . מה אפשר לעשות כדיי לשפר מוטיבציה אצל עובדים ?
קרא עודבריף יומי הוא כלי מצוין למנהלים ,שמטרתו למקד את העובדים ביעדים ומשימות יומיות . מה חשוב שיהיה בבריף יומי ?
קרא עודישנם המון מקרים בהם עובדים "בינוניים" הופכים לעובדים מצטיינים כאשר המנהל הישיר שלהם מתחלף .הסיבה היא אמון בעובד והובלה נכונה להצלחה . אז איך מובלים להצלחה?
קרא עודכמה חשוב המשאב האנושי בארגון ,למעשה העסק כולו תלוי בו . שהעובדים מחוברים ורתומים למטרות הארגון ,העסק עובד בצורה טובה ויעילה .כשאין חיבור של העובדים למטרות העסק ואין להם תחושת שייכות ,נזהה הרבה העדרויות ,בעיות שירות ,תחלופת עובדים גבוהה. אז מה צריך לעשות ?
קרא עודארגונים משקיעים זמן בפיתוח מיומנות מכירה למנהלים ,אבל לא עוסקים מספיק בלימוד ניהול רצפת מכירה .מדובר באופרציה שלמה שבה מנהל החנות מתמודד עם ריבוי משימות כמו ניהול מלאי ,ניהול דוחות ,הנהגת צוות ,מעקב אחר המכירות ועוד. לפרטים נוספים בנושא ,כנסו ותקראו .
קרא עוד