ניהול עובדים


מנהלים רבים נתקלים בדילמה מתי ואם בכלל לעשות לעובד שיחת ביצועים /שיחה "קשה".ההתלבטות נובעת מהפחד מההשלכות של השיחה .ייתכן וייווצר קונפליקט שייפגע בביצועים השוטפים וכרגע זה זמן לא מתאים(לחץ בעבודה) או כי חשוב למנהל לשמור על מערכת יחסים תקינה וללא מתחים . הדבר הנכון לעשות הוא כמובן לבצע את השיחה ,על מנת לא להעצים את הבעיה ולחתור לשינוי חיובי שמלווה בתוכנית פעולה .

קרא עוד

אחד הכלים הכי חשובים בניהול ופיתוח עובדים הוא המשוב . כאשר מנהלים נותנים משובים בצורה נכונה ובמינון נכון ,התוצאה יכולה רבת עוצמה ויכולה לתרום לשיפור ביצועי העובד באופן משמעותי

קרא עוד

לדעת לבצע ראיון עבודה זה אחד המיומנויות שמנהל צריך לרכוש. מאוד חשוב לעשות עבודת הכנה לפניי הראיון ,לדעת מה אנחנו רוצים לשאול ובזמן הראיון פשוט להקשיב היטב למרואיין , אז מה עוצר אותנו מלהקשיב בראיון ?

קרא עוד

שיטת הקואצ'ינג הינה שיטה שבה מנהלים עסוקים בפיתוח באימון העובד לצורך שיפור ביצועיו. השיטה הזאת משפרת את מוטיבציית העובד וגם את ביצועי העסק

קרא עוד

תחלופת עובדים הוא נושא כאוב כמעט בכל ארגון . מנהלים משקיעים זמן בהכשרות וכעבור זמן קצר העובד עוזב .מה הסיבות לעזיבה ואיך ניתן למנוע או לצמצם תחלופת עובדים ?

קרא עוד

אחד הקשיים שיש למנהלים זה להאציל סמכויות . המון מנהלים מעדיפים לעשות בעצמם את המשימות מסיבות רבות . ישנם יתרונות רבים בהאצלת סמכויות .

קרא עוד

ההצלחה שלנו כמנהלים קשורה במערכת יחסים שלנו עם העובדים . שימוש נכון בעקרונות התקשורת האפקטיבית, יכול לשפר את מערכת היחסים עם העובדים ועל ידיי כך לשפר את ביצועי העסק.

קרא עוד

כמנהלים אנחנו חייבים שמוטיבציית הצוות שלנו תהייה גבוהה על מנת שיהיה יותר פרודוקטיבי בעבודה . לא תמיד זה קורה והסיבות לכך רבות . מה אפשר לעשות כדיי לשפר מוטיבציה אצל עובדים ?

קרא עוד

בריף יומי הוא כלי מצוין למנהלים ,שמטרתו למקד את העובדים ביעדים ומשימות יומיות . מה חשוב שיהיה בבריף יומי ?

קרא עוד

ישנם המון מקרים בהם עובדים "בינוניים" הופכים לעובדים מצטיינים כאשר המנהל הישיר שלהם מתחלף .הסיבה היא אמון בעובד והובלה נכונה להצלחה . אז איך מובלים להצלחה?

קרא עוד

כמה חשוב המשאב האנושי בארגון ,למעשה העסק כולו תלוי בו . שהעובדים מחוברים ורתומים למטרות הארגון ,העסק עובד בצורה טובה ויעילה .כשאין חיבור של העובדים למטרות העסק ואין להם תחושת שייכות ,נזהה הרבה העדרויות ,בעיות שירות ,תחלופת עובדים גבוהה. אז מה צריך לעשות ?

קרא עוד

ארגונים משקיעים זמן בפיתוח מיומנות מכירה למנהלים ,אבל לא עוסקים מספיק בלימוד ניהול רצפת מכירה .מדובר באופרציה שלמה שבה מנהל החנות מתמודד עם ריבוי משימות כמו ניהול מלאי ,ניהול דוחות ,הנהגת צוות ,מעקב אחר המכירות ועוד. לפרטים נוספים בנושא ,כנסו ותקראו .

קרא עוד

משבר הקורונה גורם לנו המנהלים להתמודד עם המון שינויים כמו תקשורת וירטואלית . חשוב ביותר בימים אלו לתקשר עם העובדים בצורה שתגרום להם להיות מחוברים אלייך כאדם וכמנהל.תקשורת טובה ברגעי משבר ,תייצר עובדים טובים ורתומים לאורך זמן דבר שישפיע לחיוב על ביצועי העסק בעתיד

קרא עוד