מכירות


הגיל השלישי בעולם הקמעונאות פחות "מטופל" ,יש מחשבה שמדובר בפלח שוק עם כוח קנייה נמוך ,מדובר בטעות נפוצה בקרב ארגונים . מדובר באוכלוסייה בעלת חיבור לעולם הדיגיטלי, עם יכולת קניה ורצון עז להשתלב .יש עסקים שהבינו את הפוטנציאל בגיל הזה והנגישו את שירותיהם גם לקהל המבוגר.

קרא עוד

איך משתמשים בחמשת החושים על מנת לייצר חווית קניה טובה ועל ידיי כך להגדיל את המכירות בעסק

קרא עוד

לאחרונה אנחנו נתקלים בירידה של מבקרים בקניונים וגידול הרוכשים דרך האון ליין .התופעה הזאת מצריכה מאתנו לגייס שדרת ניהול חזקה ,שתדע לנהל היטב את העובדים ואת המכירות בשטח .

קרא עוד

.עסקים רבים חושבים על דרכים יצירתיות להגדיל מכירות ולעיתים שכיחות שוכחים את הלקוחות הקיימים ,את הקהל "החם" שקנה מאיתנו ,וסומך עלינו .אז מנהלים, חשבו מה הן האופציות ליצירת קשר עם הלקוחות שלכן והזמינו אותם עם רעיונות יצירתיים שוב ושוב .

קרא עוד

מהו תהליך של מכירה ? איך אנחנו משתמשים בו ביום יום שלנו ? איך משתמשים במודל ארבעת הממי"ם . ישנן תאוריות רבות לגביי תהליך נכון של מכירה . אז תמכרו בחוכמה .

קרא עוד

מה זה מדדי ביצוע ? למה אנחנו כמנהלים צריכים אותם ? אלה הם מדדים שעל פיהם מודד הארגון את רמת הביצועים שלו . בכל ארגון יש מדדים שונים . חשוב שאנחנו כמנהלים נשלוט במדדים ונעבוד על פיהם כדיי להשיג את המטרות העסקיות

קרא עוד

כמנהלים אנחנו צריכים להגיע ליעדים ולמטרות העסק ,בכדיי להצליח בזה ,אנחנו חייבים לרתום אלנו את העובדים וחבר אותם למשימות . איך עושים את זה ? איך מחברים עובדים למשימות ?

קרא עוד

כמנהלים אנחנו צריכים להגיע ליעדים ולמטרות העסק ,בכדיי להצליח בזה ,אנחנו חייבים לרתום אלנו את העובדים וחבר אותם למשימות . איך עושים את זה ? איך מחברים עובדים למשימות ?

קרא עוד