תקשורת


איך מתמודדים עם השינויים בעקבות הקורונה ???


הכל משתנה סביבנו, נדמה כאילו ביום אחד מישהו הוריד את השאלטר.

הקורונה הגיעה ויחד איתה שינויים שהפכו לכולנו את החיים מקצה לקצה.

קניונים וחנויות נסגרו ,מנהלי חנויות ואנשי מכירות נשלחו הביתה,

חלקם לחל"ת וחלקם פוטרו.

אז מה עושים בשעת משבר שכזאת ?

בתוך הכאוס הזה שאתם וגם העובדים שלכם לא ממש יודעים איך הדברים יתפתחו, 

אתם נאלצים לשפר את יכולות העבודה שלכם מהבית ,

דרך אפליקציות כמו זום ולנהל מרחוק בצורה וירטואלית .

תקשורת ,אפרת גדור פתרונות מעשיים לניהול חנויות ,הקשבה ,שיחה,אמפתיה ,חיבור לצוות ,מנהיגות ,הכלה ,התמודדות ,שינוייים


בשגרת הניהול הרגילה שלכם אתם מתמודדים עם ריבוי משימות, 

ניהול זמן ,פיתוח עובדים , הובלה של צוות ועוד ...

אבל בואו נתמקד בנושא סופר חשוב בתקופה הזאת וזה התקשורת הבין אישית .

מהי תקשורת בין אישית ? 

המנהל כיום צריך להיות יצירתי, מעביר ישיבות והנחיות בצורה וירטואלית באופן ובקצב שונה .

המשרד של המנהל הוא קרוב לוודאי הסלון, פינת הטלוויזיה או אחד החדרים בבית .

רעשי הרקע יכולים להיות הילדים, השותפים לדירה או אצל חלקנו ההורים.

שיחות החולין במחסן או במשרד נעלמו .

למעשה צורת התקשורת עם העובדים השתנתה מקצה לקצה

והמנהל חייב להיות יותר תקשורתי מבעבר.

מנהל חנות הוא למעשה החוליה המקשרת בין ההנהלה לשטח, הצינור שמוריד מסרים לשטח.

כל אחד מהעובדים שלכם עובר טלטלה, כולם חווים קושי בעוצמה זו או אחרת .

חשוב שכמנהלים תגלו אמפתיה, תכילו, תחבקו ותהיו שם בשביל העובדים שלכם.

זה הזמן להיות מנהלים "מכילים" ,"מחבקים", קשובים .

חשוב מאוד ליזום יותר שיחות לעובדים ובאמת להקשיב .

בשיחות יש להשתמש בשאלות פתוחות ובטון רגוע ולא בטון של "הנחתת" משימות

חשוב שתתעניינו בעובד, במשפחתו ובקשיים שמתמודד .

הקפידו על קשר רציף ותדיר עם העובדים ולא רק דרך הודעות (תתקשרו).

זה הזמן של כולנו לתרגל ולפתח את יכולות התקשורת .

תזכרו שאתם מנהלים אנשים ולא רובוטים.

זה הזמן שלכם להוכיח לעובדים שלכם שהם באמת חשובים לכם , יותר מהמשימות!

משבר הקורונה יחלוף, לעומת זאת העובדים יזכרו עוד הרבה זמן את ההתנהגות

וההתנהלות שלכם בימים לא פשוטים אלו-לטוב ולרע.

מנהלים שיתנהלו נכון , יזכו בהמשך להערכה רבה, לעבודת צוות ובסופו של דבר לביצועים גבוהים בעסק.

אז איך אתם מתנהלים מול הצוותים שלכם ? מה מייחד את צורת התקשורת שלכם ?

צריכים עזרה בהתנהלות מול עובדים?

מוזמנים ליצור קשר

052-5555497

אפרת