ניהול רצפת מכירה


נכנסתי לאחת מרשתות האופנה הגדולות בישראל ,

זיהיתי מהר מאוד את "בעל הבית " או ליתר דיוק את מנהל החנות .

הוא בהחלט בלט בנוף ,אך לצערי הרב דווקא מעצם היותו אגרסיבי מול העובדים שלו.

הוא צרח ליד לקוחות על אחד העובדים שלו שלא הוציא סחורה מהמחסן כפי שביקש , 

אחריי זה עבר לעובדת אחרת ומקצה החנות צעק לה שהייתה 

צריכה לצאת להפסקה לפניי עשר דקות ולא ברור למה היא "נתקעת בחנות ".

זה היה ממש מביך, הוא נראה לחוץ וכמי שאיבד שליטה בנעשה ובצוות.

 כל כך רציתי לגשת אליו ולהסביר לו שהוא הפנים של הרשת ,

השגריר המאוד לא מוצלח במקרה הזה וההתנהלות שלו

לא תורמת לחווית הלקוח ובטח לא למוטיבציה של העובדים "המוכים שלו" .

אחריי 7 דקות בחנות ,יצאתי לבזבז בחנות אחרת ...


אפרת גדור פתרונות מעשיים לניהול חנויות ,ניהול רצפת מכירה ,ניהול דוחות ונתונים ,ניהול מלאי ,ניהול פלנוגרמה ,מוטיבציית עובדים ,רתימת עובדים

מה זה ניהול רצפת מכירה ? 

ארגונים משקיעים הרבה זמן בהדרכה של מיומנות מכירה, אבל לא מספיק עוסקים בהיבטים הניהוליים.

שאנשי מכירות מתקדמים לניהול הם לא תמיד מצוידים בכלים הנדרשים לניהול רצפת מכירה .

מנהל בחנות קמעונאית חייב שיהיה לו ארגז כלים פרקטי, כדיי שיוכל להתמודד עם : 

ניהול דוחות ונתונים, הנהגה של הצוות ,ניהול מלאי ,ניהול פלנוגרמה ונראות החנות ,ניווט הלקוחות ברצפת מכירה ועוד.

בקיצור מדובר בתזמורת שלמה שצריך לדעת לנצח עליה .

ניהול רצפת מכירה ברשתות קמעונאיות זה בהחלט דבר שאפשר וחובה ללמד מנהלים , על מנת שיושגו 3 דברים :

1.הלקוח יהיה מרוצה מחווית השירות

2.לעובד תהייה מוטיבציה וכך ימכור יותר

3.התוצאות והביצועים יילכו וישתפרו ולאורך זמן

אז רוצים ללמד את המנהלים שלכם איך עושים יותר כסף ברצפת המכירה ?

לליווי ואימונים בשטח בנושא ניהול רצפת מכירה ,ניתן ליצור איתי קשר