יחסי אנוש


יחסי אנוש.

רווית הייתה מנהלת תפעול בארגון גדול. הייתה לה הבעת פנים קשה וקשוחה. כולם ידעו שאסור להתקרב אליה, שהיא "מסוכנת" ואסור "להיכנס לפה שלה".
היא תקפה את כולם סביבה. רבה עם אנשים מהארגון ומחוצה לו.
בכל ארגון יש לפחות אחד או אחת כזאת עם בעיה של יחסי אנוש.

מה זה יחסי אנוש?
היכולת שלנו לתקשר עם האחר בכל מיניי מערכות : מערכת זוגית, בעבודה, בין בני משפחה ועוד.

כיום רובנו נמצאים רוב היום מול מחשב ולא ממש מתקשרים עם אנשים.
אז למה עדיין חשוב נושא יחסי האנוש?

אז גם במצב הזה סביבנו יש אנשים, קולגות, מנהלים, לקוחות שחשוב שנתנהל מולם בצורה מכובדת ונעימה.

בהיבט המקצועי - אנחנו מתייעצים, משתפים רעיונות , עוזרים אחד לשני בפתרון בעיות
בהיבט האישי- יחסים טובים מגדילים את הסיכוי לשמוע על תפקידים חדשים, על שתופי פעולה ועוד הזדמנויות אישיות .
ובכלל תקשורת בין אנשים מייצרת השראה והנאה.




מה גורם לבעיה ביחסי אנוש?
פחדים, חרדות, דימוי עצמי נמוך, חוסר ביטחון עצמי.

איך אפשר לטפל ביחסי אנוש?
צריך לבדוק מה משפיע על התגובות שלנו מול אותם אנשים שאנחנו מתפרצים עליהם. האם זה פחד מכיוון שהוא חזק ממני ובעל סמכות ? האם זה ממקום של חוסר בטחון וחולשה ?
חשוב שלפני שאנחנו מגיבים, נעצור, נמנע משיפוטיות ונבחר את התגובה הנכונה והמכבדת ולא תגובה אלימה ופוגענית.

אמרו לכם שלפעמים אתם לא נעימים ותוקפניים ?
הייתם רוצים לטפל ביחסי אנוש שלכם או של מישהו מהעובדים שלכם?

מוזמנים לפנות אליי לעזרה בנושא.