חוויה אחרת


מכירים את זה שאתם מגיעים לעסק ואתם מבינים תוך חמש דקות שמדובר ברמה אחרת?

 בסטנדרטים אחרים?

אז זה בדיוק מה שקרה לי לפני כמה שנים שהגעתי לפלאפל בריבוע צומת רופין .

נמצא שם בחור שמנהל את המקום ושמו ברוך.

בחור חייכן, חמוד וסופר שירותי.

מהרגע הראשון שדרכתי במקום הוא שאל אותי מה שלומך חברה? (אנחנו לא מכירים)

מה שהיה יפה זה שלרגע באמת הרגשתי כמו חברה טובה שלו:)

למרות שהיה תור שאל אותי עם חיוך רחב מה בא לך היום?(על מנת שיתכנן הכנת פרודוקטים)

מיד הבנתי שמדובר בשירות אחר.

בגלל האובססיה שלי  לניקיון ישר בחנתי את רמת הסטריליות במקום.

ראיתי שברוך והעובד שלצידו עם כפפות, האזור עבודה נקי ומנצנץ וגולת הכותרת 

הייתה שיש הפרדה מוחלטת למנות ללא גלוטן(לבת הצליאקית שלי) 

כל הסלטים נלקחים מקופסאות אחרות ומונחים עם סכום אחר ובאזור נקי מגלוטן .

אחרי שלוש דקות במקום ראיתי שאני לא "החברה" היחידה של ברוך 

וכל לקוח שנכנס מקבל את אותו היחס.

ברוך הוא מנהל  שכיר,בחור מקסים שכבר המון שנים עובד באותו המקום, 

מכיר את רוב הלקוחות ואפילו אגזים ואומר גם את הרכב המנות

 שלוקחים(של המשפחה שלי בוודאות).

זה באמת נדיר, ייחודי ואפילו מרגש כיום לראות עובדים כאלה שבאמת עובדים

 מהלב והנשמה, מחוברים לעסק וללקוחות כאילו זה העסק הפרטי שלהם.

אין לי ספק שהרשת הרוויחה פה בענק!!!

המקום מלא רוב הזמן.

אנשים מגיעים למקום בזכות הפלאפל הטעים, אך בעיקר 

בזכות ברוךו העובדים שלו שכבר שנים ממשיכים לתת שירות שהוא -WOWWW

אנחנו מכורים למקום!

אני בטוחה שלכל אחד מכם יש מקום כזה שהוא מרגיש שהשירות שם הוא "אחר וייחודי" 

אם אתם בעמק חפר, אל תפספסו את המותג "ברוך" בפלאפל בריבוע.

אז איך דואגים לעובדים כאלה טוטאליים, שירותיים, אדיבים? 

כנראה שהסוד הוא בגיוס נכון של צוותים וביחס של הרשת לעובדיה.

צריכים עזרה בגיוס מנהלים? 

מוזמנים ליצור קשר

אפרת 

#פלאפלבריבועצומתרופין

#ללאגלוטן

#צליאק